ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΑΘΗΝΑ
- ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
- ηλεκτρολόγοι αθήνα
- Αποφράξεις Περιστέρι κέντρο
- ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ
- ΘΗΚΕΣ IPHONE
- FASHION ESHOP
- athens escort
- κοτσαδόροι
- KORITSIA ATHINA
- ΠΟΡΤΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
- ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΓΝΗΣΙΑ
- ALVIERO MARTINI
- ΔΙΑΖΥΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
- SANTORINI AIRPORT CAR HIRE
- ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΜΠΡΑΧΑΜΙ
- ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Τι κάνει μια ιστοσελίδα να ξεχωρίσει θετικά ή και αρνητικά ακόμα!
Μιλώντας πιο συγκεκριμένα σχετικά με το περιεχόμενο μιας σελίδας χαμηλότερης ποιότητας βασικού περιεχομένου, οι οδηγίες μας ενημερώνουν ότι οι ακόλουθοι τύποι κύριου περιεχομένου (MC) θα πρέπει να κριθούν ως Χαμηλότερης ποιότητας…
- Δεν υπάρχει καθόλου χρήσιμο MC ή ελάχιστο MC, γεγονός που δείχνει ότι η σελίδα δεν έχει πραγματικά MC
- MC που αποτελείται σχεδόν εξ’ ολοκλήρου από πλήρωση λέξης κλειδιού
- Γελοίο ή χωρίς νόημα MC
- Αυτόματα δημιουργημένο MC, που δημιουργήθηκε μέσα σε ελάχιστο χρόνο, προσπάθεια, τεχνογνωσία, χειροκίνητη εξυγίανση ή προστιθέμενη αξία για τους χρήστες
- MC που αποτελείται σχεδόν εξ’ ολοκλήρου από περιεχόμενο που αντιγράφεται από άλλη πηγή με ελάχιστο χρόνο, προσπάθεια, τεχνογνωσία, χειροκίνητη επεξεργασία ή προστιθέμενη αξία για τους χρήστες.
Τέλος, στις σελίδες έλλειψης σκοπού, η Google σημειώνει ότι:
Μερικές φορές είναι αδύνατο να καταλάβουμε τον σκοπό μιας σελίδας. Τέτοιες σελίδες δεν εξυπηρετούν κανέναν πραγματικό σκοπό για τους χρήστες.
Για παράδειγμα, κάποιες σελίδες δημιουργούνται σκόπιμα με ελλειπή ή χωρίς νόημα (ανοησία) κείμενα. Ανεξάρτητα από το πώς δημιουργούνται, η αληθινή έλλειψη σελίδων προορισμού θα πρέπει να έχει την χαμηλότερη ποιότητα.
Αυτά τα τμήματα βασικά λένε ότι η σελίδα σας πρέπει να έχει σκοπό και να γίνει κατανοητή. Έχω δει πολλές σελίδες μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν τόσο πολύ γλωσσομάθεια, φρασεολογία ή μάρκετινγκ – ακόμη και οι άνθρωποι στην εταιρεία δεν μπορούν να σας πουν τι αφορά η σελίδα. Αυτό που είναι χειρότερο είναι όταν το καλό περιεχόμενο αφαιρείται για να γίνουν περισσότερα από αυτά τα είδη σελίδων.
Υπάρχουν επίσης μερικά ενδιαφέροντα αποσπάσματα σχετικά με τα διάφορα στοιχεία και τα σήματα εμπιστοσύνης που μπορεί να χρειάζεται να συμπεριληφθούν με βάση τον τύπο του ιστότοπου.
Αυτές οι πληροφορίες είναι εξαιρετικά σημαντικές και είναι εύκολο να προβληματιστούν τα διαφορετικά στοιχεία ιστότοπου που θα χρειαζόταν μια τοπική επιχείρηση (όπως “για εμάς” ή “επαφή”) σε σύγκριση με ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που μπορεί να χρειαστεί σχόλια, τιμολόγηση κ.ο.κ. .
Το θέμα είναι ότι πρέπει να κατανοήσετε αυτά που ζητούν οι πελάτες σας και να τους δώσετε αυτές τις πληροφορίες που ζητούν.
Χρήσιμες ιστοσελίδες στην Αθήνα και στην Αττική.